SEO strašák
Velmi často chce klient „zlepšit SEO“ aniž by věděl, co to pro něj znamená. SEO je balíček vylepšení webu, který má zajistit, aby vyhledávač dostal pokud možno 100 % informací. Ty pak zpracuje a zobrazuje uživateli na základě „dotazů“ v jeho hledání – ať už se tedy bavíme o Googlu nebo Seznamu.
Google pak do tohoto balíčku započítává i technologickou stránku webu a jeho načítání – velikost stránky, velikost obrázků, délka nadpisu, délka textů na řádek, ale taky zda text nezasahuje mimo obrazovku, zda obrázku mají správnou velikost, co blokuje načítání atd.
A jak s tím marketingem?
On-page a of-page SEO není všemohoucí a musíte mu pomoci. Pokud analýza produktu/služby ukáže, že je potřeba se zaměřit na marketing značky nebo specifické části businessu, tak i zde můžeme pomoci.
Ať se tedy jedná o tvorbu marketingových strategií pro reklamy, sociální sítě nebo brand jako takový. Celá značka by měla být konzistentní a musí dávat jasně najevo lidem, co znamená a co mají čekat. Určitě není žádoucí na webu říkat, že si ceníte svých klientů, ale žádným způsobem jim posléze nepomáháte se k online podpoře dostat a vyřešit problém, který je trápí.